träningsvärk

har så jävla ont ända från högst upp på låren ner till tårna!! Nin bitch plågar mej haha :) gick två power rundor i förrgår, den ena på 7 km den andra på 3 km,igår blev det 3 km och ikväll blir det 7 km, Ska även träna 30 min på en crosstrainer, nu jävlar är jag igång,äntligen :)
så här ser dagens meny ut:

* Frukost: gröt med mjölk
* smoothie mellis
*Lunch: ugnsbakad torsfilé,stektpotatis gröna bönor
*frukt mellis
*middag:  Lasagne med sallad
*smootihe om jag är sugen på kvällen

och så vatten i mängder så klart! Dricker 2 glas före maten nu och det hjälper mot vräkningen :)
Nu ska jag ut och kolla till barnen!

Kommentarer
Postat av: syster i umeå

Va duktig du är...man blir ju sugen på å börja va nyttig själv åxå!!!De här kommer du å fixa( beach 2010 lr)! Kram på dig

2009-09-12 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0