Söndag

Idag har det varit en sååå tråkig men skön dag, Magnus jobbade och jag och Alvin låg och myste i sängen till kl.12.00 !!!! Han såg Ice age 3 hur många gånger som helst,han verkar ju gilla den :)
Har haft en riktig vilodag idag,inga långpromenader och ingen träning men i morgon är det dags igen.
Jag och mamma ska jaga fula gubbar med Nemo :) tur man har en livsfarlig Pitbull hehe, en riktig mördar hund...
Vet inte hur jag ska lyckas somna ikväll, har en hel orkester i min säng! Magnus snarkar så täcket fladdrar, det värsta jag vet är när han snarkar,stört omöjligt att somna!
Alvin var så fin idag när jag hämtade honom hos Novalie, dom hade hittat på en sminkväska, behöver jag säga mer?
Naturligtvis hade hon lyckats tagit en vattenfast mascara så jag får inte bort det,har kämpat hela kvällen men det är fortfarande kvar, undrar vad dagis säger i morgon..
Nä nu ska jag krypa ner brevid min illa låtande sambo och läsa lite i Hannah,så jävla bra böcker :)
Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0