Lördag

Igår gick det faktiskt riktigt bra,var inte allt för hungrig,åt ca:var 3 timme,körde ett pass på "crossen" ca:15 min sen var Lotta död haha :) börjar med 15 sen får jag öka på, jag går ju min power promenader också så det är ju inte den enda träningen.
Idag ser menyn och motionen ut så här:

*frukost : smoothie av vaniljyoghurt och 1 banan sååå mumma
*Lunch: lasagne från igår med sallad
*middag:vet jag inte än
*mellisarna blir smoothie eller frukt beroendes på hur hungrig jag är

Motionen blir 2 "långisar" med vovvar och barnvagn (magnus jobbar) ett pass på "crossen"om Maria har tid.
Nu så ska Alvin få kläder så vi kan ge oss i väg!
Pöss

Kommentarer
Postat av: emma

duktig syster :) maten verkar ju godare nu än den var innan du började bry dig om vad du åt ;D

2009-09-12 @ 11:13:12
Postat av: Anonym

haha! jaa, finns hur mycket gott som helst att äta ju :)

2009-09-13 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0