Jag är såå duktig

på att uppdatera min blogg eller hur?
Men nu ska jag skärpa mig,jag ska nämligen än en gång ta tag i mitt viktproblem...faaan jag måste klara det,måste bara!
Orkar inte se ut så här längre,vill bara att det ska bli kallt så man får klä på sig,slippa visa fläsket.
Jag vet inte längre hur en normal potion ser ut,jag bara vräker i mig och har ingen koll alls, mår skit dåligt efter det och får ångest.
Är jämt trött och har huvudvärk,orkar inte lika mycket som förr,jag som alltid har varit så aktiv,nu är jag en riktig soffpotatis.
NU ska det bli ändring, ska köpa friskis och svettis kort i slutet på månaden,ska gå ut på en lagom lång promenad både morgon och kväll,typ runt sätra eller nåt,minst 1 timme iaf.
Det är här bloggen kommer in,tänkte dokumentera min motion,mat och viktnedgång här,bilder blir det med, och mina tankaroch känslor runt det,för jobbigt kommer det att bli men jag får inte ge upp denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0