Dag 1

Idag är det den första förberedelsedagen! Det ska skrivas upp lite matlista och dags menyer,jag ska mäta mig och skriva en positiv/negativ lista.
Det är nästan så att man är nervös,eller jag känner mig naken på nåt vis,känns som att jag ska lämna allt det trygga och ge mig ut på ett stormigt äventyr.. hallååå Lotta, du ska bara banta,inte resa till nån öde ö i medelhavet!!
Men iaf så känns det oroligt och tankarna för ett slags krig mot varandra, det är som ängeln och djävulen på varsin axel!
Snälla ni som läser min blogg ibland, lämna lite peppning och tips åt mig för det kommer jag att behöva!

Jag börjar med min positiv/negativ lista,
vad vinner jag på att gå ner i vikt?

* jag blir piggare
* kan ha snygga kläder som sitter bra
* blodtrycket blir normalt
* får starkare kropp
*slipper se ut som ett hängbukssvin :)
*mår bättre
*känner mig finare och ser bättre ut
* Hela jag blir helt enkelt friskare

vad är negativt då?
Absolut inget...

Så svårt var det :)
Nu ska jag läsa lite i min bok.
såååå jävla sööt!! haha!

Kommentarer
Postat av: emma

det kommer du klara! :D se till att vara bättre än mig på att blogga nu för tiden också, så det blir mer att läsa om hur det går. Du kommer lyckas syster! :D

2009-09-08 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0