Jag vill vara farmor igen...

Marlene kallar mej jämt för farmor,jag är en kvällstrött människa..ok jag är morgontrött människa med :) men hon tycker att jag går och sover alldeles för tidigt, runt 21.00 tiden!
MEN dom senaste dagarna kan jag inte sova alls, jo fram mot 3.00 på natten,det är ganska sent tycker jag, alldeles för sent tycker min skalle. Det roliga är att jag faktiskt inte är trött på dagen heller,förutom idag då jag råkade hamna i sängen med min sambo,inget snusk tänk nu, vi sov, eller jag sov iaf!
jaja, jag får väl sitta här tills jag kommer på att jag är trött!
 var i skogen idag,det regnade inte så det var super härligt. wilma följde med och lyckades väl ramla som vanligt, fick ett kort på grinet hehe..stackars min sessa!
alvin är äntligen frisk igen, men han är gnällig och tjatig, kanske det kan höra till den härliga åldern han är i? 3 år... härlig ålder..

Just ja, har beställt en snoppsamling nu som jag kan visa på partyna så kom igen och boka in er nu!

 http://www.lustjakt.se?referrerid=81721    

va tusan blir det ingen länk för?? har provat allt,
och nu har jag bestämt mej för att det är det här inlägget som det är fel på :)

[email protected]


  




Här kommer lite bilder
Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0