Fyy faan för detta jävla regn

när ska det sluta regna? Är så in i helvete jävla skit trött på skiten som bara vräker ner!
Nu är det sommarlov, på sommarlovet ska man ju bada,cykla ner till stan och käka mjukglass, äta frukost ute på altanen, strosa i skogen, sola...
Nä nu får man sitta inne..eller trotsa vädret och ge sig ut som man måste när man har hund, men fy så blöt man blir!
Och Nemo han blir bara så jäkla dryg när han blir blöt, nyss hoppade han upp i sängen och morrade och bråkade med täcket, sen springer han runt så sängkläderna flyger, sen hoppar han ner på golvet och springer några varv sen upp i sängen igen och gör samma sak om igen. Försökte knäppa kort men en galen amstaff fastnar inte så lätt :)

Har värvat min första Lustjakt jägare nu :) Duktiga jag! :)

I morgon bär det av till Taggen! annakarin och barnen mellan landar där innan dom far vidare hem till Umeå.
Ska svänga förbi hos Camilla och kolla på lilla Towe!
Snälla rara camilla ska ta Indra v.30 så jag kan åka till Öland med mamma och Co!
Nu ska wilma spela tycker hon så jag ska väl vara en snäll mamma och flytta på feta röv!
Puss

I brist på annat skoj lägger jag upp dom suddiga korten på Nemo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0