Dan före skolavslutning

I morgon tar Wilma sin första examen, hon går ut förskoleklassen :) stora tjejen! I höst blir det läxor och sånt skoj..hoppas att jag har mognat på mig så att jag kan hjälpa henne, själv var det väldigt dåligt med läx läsning.

Har stressat runt i Valbo idag och letat en kofta till Wilma, hon har klänning,skor och tights och i sista sekunden kommer jag på att det kanske är kallt i morgon så en kofta måste in handlas..mitt konto gapar tomt så snälla mamma betalade den åt henne, tack älskade mamma!

Slängde in massa papper om lustparty i lite affärer också så nu hoppas jag att jag får sommaren full bokad! Glada blev dom iaf :)
Nä, nu ska jag sova, upp tidigt i morgon och fixa wilma fin!
kram på er och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0