Ångest AB Och EXAMEN :)

Usch..jag är inte ung längre! kollade lite på www.blogg.se där  bloggarna "15 år och väntar tvillingar" och "17 år och tre barns mamma"!
Jag fick wilma när jag precis fyllt 19, det räknas ju som ung mamma,iaf ycker jag att man är lite ung.. nu är jag 26 år,har två barn och är plötsligt inte ung mamma mer, nu är jag ju normal eller vad man ska säga!
Syrran gick ut nian, det var 10 år sedan jag stod i samma aula och gick ut nian..10 år, det är inte klokt vad tiden går! Wilma tog sin första examen,hon är 7 år nu, hon som nyss sa "dåss" till ost! Alvin är tre, han kan skillnade på min och din och du och jag, hjäälp var tar åren vägen?? Stoppa tiden lite så att jag hinner med! det händer så mycket för dom små när dom utvecklas men mitt liv står still känns det som,plötsligt inser man hur lång tid som gått, och vad har man egentligen gjort?
Väääldigt mycket egentligen,men jag tror att anledningen till att det känns som att livet står still är denna förbannade arbetslöshet...man har lite strö jobb här och där men aldrig någon riktig trygghet, det är tufft, och man blir deprimerad av det!
Men nog om deppiga grejer nu, här kommer lite kort från dagen!
MIN prinsessa



Pappa Andreas Och Jenny

Min Älskling Magnus och mamma

Jag och mamsen

Magnus och Wilma

wilma med klassen

Bilder från Emmas Examen kommer senare!
Puss På Dej ångestfyllda värld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0