vin gör susen

iaf om man läser mitt tidigare inlägg...jag fattar inte riktigt vad vi menar men det blir nog bra tillslut :)
Jag och min malleballe har så jäkla kul tillsammans med eller utan vin,igår innehöll kvällen kanske lite för mycket vin men vad gör det? kan leva flera månader på den kvällen!

Nu har kottisarna flyttat till furuvik, efter många turer med olika myndigheter som bara skyller på varandra så fick jag mitt godkännande att köra dom dit.
Det var ett tungt farväl,tänk att man fäster sig så vid djur efter bara en vecka.. det var våra bebisar det :)
Det har iaf varit en riktigt lärorik vecka,rolig och framförallt mysig.
Dom kommer att få det så bra där,mycket bättre än här :)
nu ska jag titta på film,sambon jobbar och barnen är hos pappor, bara att njuta av ensamheten....fast jag saknar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0